Blä-dag!

Usch, har legat i sängen hela dagen idag. Känner mig inge pigg alls :( Temperaturen står på 19+ och jag har inte varit utanför dörren! Det är ju fy skam. Men orkar verkligen inte!! Hoppas inte på att man börjar bli sjuk :(

Dom har lagt golvet i badrummet nu i alla fall. Räknar att bli klar på onsdag. Sover nog hemma inatt och åker till mamma imorgon bitti när Kim åker till jobbet, tror jag. Det är ju lite drygt att vara hemma med Novalie när dom grejar i badrummet, man måste liksom hålla extra koll hela tiden så hon inte kryper in när dom håller på där.

Jag skulle vilja göra indonesisk kycklinggryta idag men vet inte om jag orkar? Det är så himla gott. Jag har inte ätit någonting idag heller. Jo, lite frukost vart det ju. Men ingen mat.. Novalie vill inte sova heller annars hade jag nog sovit med henne en stund. Fick faktiskt sovmorgon till 10.00 idag, tack älskling ♥ Det var välbehövligt.
Men jag var ju upp kl 6 imorse, som ni vet, och fixade badrummet. Somnade dock om igen runt 8 och vaknade när badrumsgubben kom runt 10.

Jaja, hoppas ni andra njuter till max av detta underbara väder! :) Hoppas det blir lika imorgon och att jag mår bättre. Kanske kan bli en promenad runt Högbo sjön runt 18 tiden, bara inte liten somnar i vagnen då.
Men får se, annars kanske det kan bli en imorgon eftermiddag istället.

Postat av: *

skönt med rust! drygt när dom håller på men i slutändan så blir det ju så fint och fräscht!

2011-04-04 @ 16:21:43

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback