Bakat

Har stått och bakat i stort sett hela kvällen men mina chokladmuffinsar med vitchoklad inuti vart inge bra. Halva muffinsarna satt kvar i formen :( Inte för att det var bränt eller så utan för att dom inte vart riktigt klara. Synd! Får servera halva muffinsar ;) Men goda är dom..

Novalie har en kväll då hon vägrar sova, riktigt drygt. Vi har försökt lagt henne i snart en timme utan resultat. Man märker på hela ungen att hon inte kan komma till ro riktigt. Får se om hon ger med sig snart..

Funderar starkt på att ta en dusch innan kvällens sista tv tittande dvs BB :P Synd att det alltid ska börja så sent, tycker jag. Det borde ha varit vid 21 tiden istället så hade man kunnat lagt sig 22 istället för 23.
Men men, man vill ju inte missa något. Haha! ;)

Satt och kikade på H&Ms hemsida idag också, såg att dom hade lite rea på barn och herr kläder. :) Söta tröjor och klänningar för tjej på barn. Kikar ju inte på pojkkläder (baby) så ni får titta in och kolla lite!
Första gången jag inte hittade något jag ville ha, haha. Eller något finns det ju alltid men ingenting jag kände något behov av att köpa. Kan mitt köp"beroende" ha stannat av lite? Nä, det tror inte jag ;)

Är riktigt sugen på en ny design till bloggen också. Jag älskar designen jag har nu, sjukt söt. Men eftersom jag inte skriver om bara Novalie längre (rättare sagt, nästan ingenting) så vill jag få med i designen att min blogg handlar om mycket mer också :) Tänkte även göra lite fler kategorier så jag kan placera mina inlägg i olika kategorier så som te.x "shopping", "älskade unge" etc. Någon som vill göra en? :)

Postat av: Anonym

Låter som en bra idé, det är mer din/er vardag bloggen handlar om :) Blir säkert jätte bra! :) Va är det för muffins du pratar om? Lägga ut recept kanske? :)

2011-04-07 @ 21:54:09
Postat av: Rebecca

Jag älskar att fixa min blogg, när jag har riktigt långtråkigt så kan jag ändra om den säkert 3-4 gånger på en dag :) Jag hjälper gärna dig att göra om din blogg. Du kan ju kika in på min blogg och titta :P

2011-04-08 @ 13:40:13
URL: http://minvardagsommamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack Rebecca, jag har redan fått hjälp :)

2011-04-08 @ 19:22:12
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback