Trevlig kväll/natt

Jag hade en jätte rolig och trevlig kväll och natt igår :) Tråkigt att det var ett skit band som var där och spelade nästa hela kvällen bara. Men ungefär 1 timme innan stängning så kom DJ:n igång som tur var!
Vi satt hemma hos Therese och förfestade till bl.a nyheterna, HAHAHA. :)
Kim och min lillälskling kom förbi en liten stund också, det gjorde min kväll. Hihi..

Vi har varit och handlat så nu står stor älskling och gör potatisgratäng och kycklingfilé. :) MUMS! Har inte ätit något på hela dagen och igår åt jag bara en sån där färdig rätt så det ska bli riktigt gott med "riktig" mat.
Ikväll blir det bara mys, väldigt skönt. Får se om Novalie låter oss mysa någonting eller om hon också vill vara med ;) Det visar sig. Hon ligger för tillfället och sover nu. Trött liten prinsessa :)

Hoppas ni haft en underbar helg!

Tog jätte några kort igår, knappt några alls plus med mobil kameran som verkligen suger i kvalle numera :(






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback