Tidig kväll

Good evening :)
Idag har jag varit ute och gått MYCKET och det känns i ryggen. Skulle behöva lägga mig på pilates mattan och göra lite övningar, faktiskt. Men just nu är jag sååå trött. Blir en tidig kväll ikväll för imorgon ska man upp kl 8 för att göra sig redo inför öppna förskolan med Linda och Elin :) Ska bli jätte trevligt!

Började dagen med att kliva upp riktigt sent, runt halv elva. Jag var mer död än levande, kändes det som. Kom inte i säng förns efter 02 tiden. Åt frukost och gav Novis lite mat för att sedan ta en promenad till mamma. Hämtade ut paket på Enen och gick sedan upp till Norrsätra för att hämta Neo på dagis. Bara det tog väl ca 1 timme så det vart en lång men härlig promenad. Hade ont i ryggen som attan när vi kom hem till mamma så Kim kom och hämtade mig när han jobbat klart :) Snällis han!

Sen åt vi tacos när vi kom hem, mums :) Nu är vi mättna och belåtna, storhjärtat och lillhjärtat sitter på golvet och myser framför tvn. Hon verkar inte särskilt trött så hon får lägga sig väl när vi/jag lägger mig. :)
Har tagit lite kort på vad jag fick hem för kläder åt lillan idag, bara Hello Kitty :p Hur söta som helst!!
Och jag fick mina efterlängtade chanel örhängen. Var dock lite mindre än vad jag trott men fina!
Har köpt en "farfars tröja" åt Kim, jätte fin! Ett par jeansleggings åt mig själv med men dom var lite låg i midjan än vad jag gillar så får se om jag behåller dom tills man blivit lite smalare eller om jag skickar tillbaka dom. Det visar sig :) Ne, nu ska jag göra lite annat innan det är läggdags.

Godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback