Sömn

Ja, det vart ju inte mycket till sömn i natt heller (natten till idag dvs) men fick, tack och lov, ta igen det i morse för lillan somnade om och sov med mig ända till klockan var närmare 11. But still, jag var sjukt trött när jag kom hem i eftermiddags med huvudvärk och hela skiten. Jag tog en promenad till Marina och efter det gick jag hem till mamma en stund. Kim fick lov att hämta mig, orkade verkligen inte gå hem. Väl hemma så gjorde vi i ordning en taco gratäng, det var ju så gott :) Vi gjorde dubbel sats denna gång och så mycket det vart! Men då har älskling matlåda imorgon och jag har lunch. Säkert middag också, om jag vill ;) Men nä, det vill jag inte. Haha.

Lillan har varit lite loj idag, lär jag säga. Inte på något vidare humör alls, neutral kanske. Vet inte varför.
Hon bajsade ner mig nyss också. Det rann efter benet på henne :/ Äckel varning, men det var alldeles slemmigt. Påminde lite om när hon var mindre, då det såg ut som det var frön i bajset. Så såg det ut.. Kan det vara tänder?
Det var också vattnigt när jag tagit av henne blöjan, då rann det ut så jag trodde hon hade kissat först. Men så var inte fallet. Jag har inte gett henne något ovanligt idag, bara ersättning som vanligt.

Jaja, så är det i alla fall. Nu ska jag släppa in kattskrälle (som kissade i spjälsängen idag) men får berätta mer om saker imorgon. Ha det så bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback