Skön natt

I natt har jag fått sovit bra! Somnade inte förns efter 01.00 någon gång, eftersom jag sov 2 timmar på kvällen, men det gjorde inget för fick sova ut till 9.30 ungefär i morse :) Och varje morgon vaknar man av en härlig unge som ligger bredvid och skrattar. Så mysigt..

Vi tog en promenad runt 12 snåret, var till Coop fram och tillbaka. Själv powerwalkade man så var en aning svettig när man kom hem :p Ska äta resterna utav tacogratängen sen, tänkte jag. Och börja ladda inför spinningen som är ikväll. Herrejösses, hur ska det gå?? Noll kondition så ja, får väl se om man överlever :p

För övrigt så var det väl inte så mycket mer att berätta :) BVC imorgon kl 15.00, lääääängtar!
Och 2 dagar kvar tills min snutta blir 4 månader. Jippiiiie! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback