Öppna förskolan

Imorse vart det ju som sagt öppna förskolan :) Elin kom och hämtade mig så jag slapp gå, tackarrr! :p
Det var hur mysigt som helst. Mycket folk men ändå mysigt. Härligt att få komma ut bland andra barn också, Novalie tyckte om det. Kunde to.m lägga henne på lekmattan där utan att hon skrek. :) Så det blir fler ggr!

Kom hem och fick gå till affären på en gång. Tänkte att jag skulle passa på medans lillan sov men då vaknade hon såklart. Hon har sovit en gång idag bara, då somnade vi i sängen i ca 45 minuter. Nu ligger hon och sover igen. Skönt för henne, hon borde vara jätte trött efter denna dag.

Kim väckte mig när han kom hem ifrån jobbet, då var det dags att laga lite mat. Han hade köpt 3 röda rosor också, min snutt! Så mysigt när han gör sånna där impuls köp med blommor, då vet man verkligen hur mycket han älskar mig ;) Efter det började vi med maten och det vart potatisgratäng med fläskytterfilé och bea. Mums! Det var en riktigt bra middag en fredag.

Dum som jag var trodde jag inte att jag hade kameran med mig idag men den låg visst i skötväskan. Min mobilkamera har blivit så dålig så fick bara bli typ 3 kort. :( Men nästa gång ska jag komma ihåg den!
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen och önskar er en riktigt bra helg!







Min fina ♥


Postat av: Charlotte

vart var detta då? känner igen det lilla jag ser hehe... :)

2010-10-29 @ 22:08:32
URL: http://chastise.blogg.se/
Postat av: A

Smassens i björksätra :)

2010-10-30 @ 01:12:06
URL: http://angelicahedqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättemysiga kort!!! :) Gofisarna våra :) Och Alex trivdes omringad av alla tjejer! :)

2010-10-30 @ 10:48:36
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback