Kväller

Mhm, då var det kväller igen. Känns som dagarna springer iväg trots att man inte gör något särskilt.
Här hemma är alla trötta just nu, mest Kim tror jag. Själv blir man nog vaken ett tag till :)
Hade tänkt att se Despan ikväll men Kim har fastnat framför en film så jag får nog ladda hem det istället.

För övrigt ikväll så har vi varit och hjälpt mamma med sin nya säng. Eller jag stod bara på sidan om och kollade, haha. Bar på lilltjejen (härligt att slippa undan ibland) så jag kunde inte göra så mycket :p
Men nu har hon fått sin säng som hon velat haft länge och alla är nöjda och glada.

Jag längtar tills på fredag, då blir det öppna förskolan :) Babysång klockan 10:00 så tänkte hinna dit tills dess. Bara att hålla tummar och tår på att man fått sovit på natten så man orkar upp tidigt. Och att Lindas lilla Majken har hunnit blivit frisk, såklart. Ska bli skönt att få träffa lite andra folk än att bara sitta hemma och häcka. Lär börja se till att göra någonting om dagarna. Ingen höjdare att vara ensam hela tiden, man tröttnar tillslut. Ute och går själv, sitter hemma ensam. Bara väntar på att Kim ska komma hem och lösa av mig, typ.

Nä, ska försöka träffa Sandra & hennes Emilia snart också. Var ett tag sen och de små växer ju så det knakar så det ska bli spännande att se hur "med" hon kommer att vara nu :) Hon var ju lite efter förut, HAHAHA skoja bara Sandra ;) Men lät som att jag menade så, därför jag inte kunde låta bli. Pluttan :)

Nä, vad göra? Duscha, kanske.. Skulle köpa hårfärg idag för min utväxt är inte acceptabel längre :p
Fick så dåligt samvete efter shoppingen på Rusta så jag "struntade" i hårfärgen för idag, hah.
Imorgon är det hög tid för lite Latin Zumba, har inte blivit någon träning nu i veckan. I måndags mådde jag piss och var på så sjukt dåligt humör så Pilates kändes inte roligt. Idag skulle jag ha varit på Core men Marina hade glömt boka och det var fullbokat, vill inte gå ensam :/ Core fullbokat på torsdag *suck* men satt upp mig på reserv utifall att man ångrar sig och gå ensam i alla fall. MEN, imorgon blir det åtminstone Zumba och i värsta fall får man utnyttja fitness grejerna man köpte idag.

Viiiiii hörs. Natti!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback