I brist på annat..

Varje svar ska  börja med första bokstaven i mitt eget namn......


1. Vad heter du? Angelica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Avla
3. Flicknamn: Alva
4. Pojknamn: Andy
5. Yrke: Amatör fotograf (haha)
6. Färg: Alldeles röd

7. Klädesplagg: Avvikande mössa
8. Mat: Avokado sallad med skinka
9. Sak i badrummet: Aceton
10. Plats/stad: America
11. En orsak till att vara sen: Andningssvårigheter
12. Något man inte skriker: "ALLAH"
13. Film: Adam & Eva

14. Något man dricker: Annanas juice
15. Band: AC/DC
16. Djur: Axishjort
17. Gatunamn: Allévägen

18. Bil: (Opel)Astra
19. Sång: Angie (Rolling Stones)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Absolut Överens (Sällskaps spel)




Postat av: Marie

:-) Förlåt mig, men nu vaknade min inneboende språkpolis igen. Ett ord på fyra bokstäver?

Du gjorde min eftermiddag, behövde få le lite.

Kram från Värnamo-Marie

2010-10-26 @ 19:19:59
Postat av: Angelica

Ändrat ;P

2010-10-26 @ 21:13:30
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback