Härlig dag

Idag är det en härlig dag men såg att det var -1 grader ute. Men på med nya vinter jackan och nya overallen för lillan så blir det skönt och ut på en promenad så blir det skönt :)
Hon vaknade tidigt idag, som vanligt, men fick somna om till 10.30! Var så trött i morse så jag bad till gud att hon skulle somna om och efter lite ersättning så slocknade hon :)

Hon är en riktig gnäll maja ;) Man får se till att hon har någonting att göra hela tiden annars blir det inte bra.
Jag ska försöka komma iväg på öppna förskolan snart med så vi får omge oss bland andra bebisar :)

Ikväll är det dags för Core. Innan det så ska jag hem till mamma en stund och sen kommer Kims mamma förbi så idag är det fullt upp. Tänkte traska iväg efter att mamma hämtat min brorson på dagis, runt 15. Så det blir en kort sväng där innan Kims mamma ska komma.

Ne nu lär jag gå. Hon skriker/pratar så mina öron ramlar av snart.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback