God morgon

God morgon allihopa!
Underbart att vakna till strålande sol, tänk om vintern kunde stanna såhär. Det skulle vara något det!
Vart en sen natt i natt, lillan bestämde sig att vara vaken från 18 - 23.30 ungefär. Tillslut somnade hon och jag satt kvar framför datorn. Kände att jag ville ha lite lugn och ro och bara sitta en stund men en stund vart till någon timme. Somnade efter 01 någon gång, trodde jag skulle få äta upp det idag men icke! :)
I vanlig ordning så vaknar hon runt 06 och vill ha mat, matade henne och bytte blöja sen somnade hon om.
Hon vaknade för en stund sen, gav henne lite mer mat och sen åkte tummen in i munnen och hon somnade bredvid pappsen igen :) Trött barn, ja! Ändå sov hon rätt bra igår under dagen..

Idag mår jag lite bättre. Igår vaknade jag nämligen upp med huvudvärk o hela fadderullan. Känns lite med förkylning i bihålorna men hoppas jag slipper bli sjuk. Ska följa med mamma och titta på säng idag och träffa Marina :) Sen vet jag icke vad som händer..

Har blivit lite dåligt med bilder, ska försöka bli bättre på det :) Lite hungrig börjar jag bli med så dags för lite frukost innan man ska börja göra sig i ordning sen. Hörde nyss en tumme åka ur munnen så kanske har mitt hjärta vaknat nu? :) Det märks inom några minuter, hehe.

Ha en fortsatt bra helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback