Tjuvstart

Vart ingen storstädning idag :( Har haft sådan grym huvudvärk hela dagen och har försökt sovit bort mestadels av den med. Vet inte hur många timmar jag sovit idag men välbehövligt! Dock är jag trött ÄN så blir strax sängen för mig. Älskling la sig precis och slog på en film, Novalie vaknade för en stund sen men vi hoppas på att hon somnar om snart igen. Jag plockade undan lite här hemma för att det ska gå fortare med städningen imorgon. Tjuvstartade med en ljusstake i lillans rum :) Hade ju köpt en rosa på Rusta om ni kommer ihåg? Den är så söt! Vem tackar nej till lite julmys i mörkret? Gör ju ingenting om man börjar en vecka för tidigt ;) Eller vad säger ni?? Imorgon ska jag förbi mamma och få lite julgrejer efter mormor ♥

Det blir också Pilates imorgon kväll, får hoppas att den inte är inställd denna gång. Kom på idag att mitt badhuskort kan ju inte gälla så mycket längre? Borde väl haft det i 4 månader snart. Får se om jag skaffar ett årskort nästa gång istället, slipper man känna jätte press att man ska hinna gå alla planerade dagar i veckan för att utnyttja kortet. Nog för att det är bra men ibland kommer det andra saker i vägen också :)

För övrigt i helgen har det bara varit lugnt. Igår bakade vi hemlagad pizza, det vart jätte gott! Kyckling, lök, banan, champinjoner och curry krydda :) MUMS! Idag har det dock inte blivit någon mat alls, åt 2 mackor nu ikväll bara men har ingen större matlust heller av någon konstig anledning :s
Men vi har i alla fall myst och sen slog vi på den nya Saw filmen, helt okej. Vidrig som vanligt men rätt bra :)
En annan film ni ska se är Frozen för den var också riktigt bra. En drama/thriller var det..

Jag hoppas att ni har haft en jätte bra helg i alla fall :)

Postat av: Marina

Det brukar stå på kortet när det går ut :)



2010-11-22 @ 11:39:40

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback