Snart natti

Ja, så trött som jag är så blir det snart natti för mig. Kim lät ju Novalie somna på tok för konstig tid idag så hon är vaken ännu så jag lär vänta tills hon har somnat för jag kan i alla fall inte sova när jag hör henne :P
Det gick bra på rättegången idag, man var ju lite nervös för **** skull. Vart förvånad över hur många som var där som man känner till :S En kompis bror bl.a och sen en massa bekanta. Så lite förvånad vart man ju, populärt att hänga på tingsrätten numera? ;P Men ja, nu är det över i alla fall..
Ikväll har vi inte gjort mycket alls, tagit det lugnt bara. Novalie är bättre idag, vart bara en släng av lite feber över natten för i morse var hon som vanligt igen. SKÖNT :) Det är ju så jobbigt att se dom små vara hängiga..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback