Patetiska folk

JA, jag har börjat raderat alla "onödiga" kommentarer. Och nej, jag skäms inte för sanningen ditt pucko!
För det är inte ens en sanning att jag är dålig, missnöjd bla bla. GE UPP, annars tar jag reda på genom erat IP vem ni är så får ni skämmas en del för det istället :) Lovar, jag kan göra det..
Herregud, det är ju skrattretande att folk orkar. Låt mig sköta mitt liv så sköter ni erat, det blir bäst så ;)

Helgen har varit helt okej :) Vart bjuden på inflyttningsfest hos Therese & Martin. Dock var det nog den segaste festen jag varit på i mitt liv, inte pga dom som var där eller så. Men jag var SÅ trött och hade ont i huvudet. Hade taggat till festen hela veckan men ja, jag saknade min familj så himla mycket. Var i stort sett nykter och det tråkigaste var ju att vi inte kom ut på Lobby förns runt 01 tiden, lite onödigt sådär :p
Men det var skönt när jag kom hem, kände verkligen i lördags att jag har NOLL behov av att festa längre..
Så det kommer dröja tills nästa gång, helgmys med familjen är så mycket bättre ♥

I söndags vart det bara en slapp/städ dag. Vi slappade ända fram till runt 16.30 tiden, då satt vi igång med STORstädningen. Herreguuuud, vilken skillnad det var här hemma :) Man mår så himla mycket bättre när det är rent och fint. Vi höll på ända fram till 21 tror jag så det tog ju ett tag. Men lätt värt det! :)

Idag har jag och mitt lillhjärta badat :) Det var dags för sovning så jag tyckte att ett bad innan var på sin plats, hon somnar alltid så skönt efteråt. Och det gjorde hon idag med! Slockande fortare än kvickt :)
Vi har lekt och busat jätte mycket idag, gått runt i lägenheten. Hon tycker det är så roligt att få gå omkring på sina små fossingar, hihi. Längtar tills hon springer omkring här hemma själv. :) Myspys!!

Ja, och Kim fick ju fira sin första Fars dag igår :) Gissa någon som var glad? Jag köpte ett kort och en magnet grejs som det stod en jätte fin text på engelska. Gav han det så fort jag hade vaknat på morgon, hihi ♥
Längtar tills det är min tur att fira Mors dag, det kommer bli någonting alldeles extra det.
Nä, nu kommer snart gubben min hem ifrån jobbet. Då blir det lite pusskalas, haha.
Ha en jätte bra fortsatt dag mina VÄNNER ♥



Novalies gudmor och jag :)


Postat av: Marina

Världens stoltaste gudmor :)) <3

2010-11-15 @ 17:19:16
URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa hon växer så det knackar ;P Det gör väl eran lilla prinssesa också ?:D Ja men det borde vi verkligen .. får komma och hälsa på er nåndag så man får se hur ni bor nu:)

2010-11-16 @ 01:37:26
URL: http://ssmekstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback