Mys hos mammi

Ja, igår vart det en myskväll hos mammi ♥ Jag kom dit på eftermiddagen och då åt vi mat ifrån Malaysia :)
Avslutade kvällen med Idol och godis. Marina kom dit hon med :) Var en riktigt trevlig kväll.
Sov kvar hos mamma, skönt att slippa sova själv. Dessvärre vart det ingen bra natt alls, Novalie somnade jätte sent. Vaknade sen strax efter 03 och bara skrek och grinade. Vart alldeles chockad jag, fattade ingenting då hon brukar sova hela natten fram till 06 ungefär. Hon kanske drömde? Vad vet jag.
Hon somnade i alla fall om efter en liten stund och jag försökte sova jag med. Hon kom närmare mig hela tiden så tillslut låg jag nästan på golvet. Höll på att ramla ned flera gånger, haha. Upp runt 06.30 och gjorde mat åt henne, efter det hade jag jätte svårt att somna. Somnade till lite och vips så var lillan klarvaken så då var det bara att gå upp..

Blir nog en tidig kväll ikväll, brukar alltid säga så men i natt har jag ju inte sovit många timmar.
Var så trött ett tag så jag mådde illa men efter lite mat i magen vart det bättre. Tog en promenad hem så kom ganska nyligen hem. Novalie tvärsomnade i vagnen, tog nog knappt 5 minuter så sussade hon. Men självklart så vaknar hon så fort vi kliver innanför dörren (som vanligt) så nu sitter hon i gåstolen.
Får hoppas att hon håller sig vaken till 20.00 så hon slipper vara vaken sådär jätte länge igen..

Blir mys med mig själv ikväll, kan vara skönt eftersom man är helt slut. Längtar efter Kim och hoppas att han ringer snart så jag får höra hans ljuva stämma ;) Men imorgon kommer han hem!

Hoppas ni har en jätte bra lördag.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback