Julklappar

Nu på eftermiddagen åkte jag och mamma in till Valbo och shoppade julklappar på Toys r' us. Det var jätte roligt! Hittade så mycket fint som jag ville köpa till Novis men man får ta lite i taget för det är ju inte i det billigaste laget direkt. Men fick med mig en hel del hem, faktiskt. Men när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt köpa en sån där aktivitets grej som jag tittade på. Ställde tillbaka den för stunden för att den skulle ta sån plats i korgen (som vart överfull) och glömde helt bort den tills nu när jag kom hem :(
Hoppas den finns kvar sen, då ska jag köpa den ;) Men annars vart det lite fina grejer, kan knäppa kort sen!

Innan det så har dagen bestått utav.. ja, ingenting. Har suttit inne hela dagen pga vädret. Man har ingen vidare lust att gå ut när det regnar konstant! Novis humör har varit lite till och från idag, inte varit sådär jätte nöjd som hon var igår. Men det gör inget :) Sover lite gör hon med, 2 gånger på hela dagen och dom gångerna varade som max 20 minuter. Men nu ligger hon och sover och hoppas att hon sover hela natten nu, men det tror jag :) Hon borde vara jätte trött nu så..

Kim har hållt på att tapetserat hela kvällen, börjar bli lite klart. :p Är ju en del kvar att göra och han tog bort lite för mycket tapet men så kan det bli .. Vi ska prova med den tapet vi köpt till halva köket och halva vitt. Svårt att förklara när ni inte vet hur det ser ut men det tror jag blir bra :) Blir liksom en del som blir lite mysig sådär.. Får hoppas att det blir lika bra som när man föreställer sig det.. Förhoppningsvis hinner han klart allt tills innan han åker bort över helgen så man kan städa upp här (igen) efter all slipdamm och skit..
Och så kanske man får lust att ställa sig och laga mat när man kommer fram där inne :)

Ja, så har min dag sett ut. Hoppas ni haft en bra dag med! :) Godnatt på er..



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback