Ett tag sen

Nu var det några dagar sen jag skrev men har inte haft varken ork eller lust. Har väl egentligen inte haft så mycket att skriva om heller :) Men tänkte slänga in ett inlägg nu i alla fall :)

Jäkla skit väder idag! Helt otroligt. Inte har man någon större lust att kliva utanför dörren när det vräker ner snö plus blåser :/ Riktigt tråkigt! Men vi ser ju ut att få en vit jul i alla fall, det är väl positivit ;)
Man lär ju se det från någon ljus sida trots att jag inte är så jätte förtjust i vintern. Mysigt med alla marknader och sådär är det ju, ska gå på marknad i helgen tror jag. :)

Ja, så är det. Igår var jag iväg och tränade Core. Hade noll motivation till det men gick ändå, tänkte att det är bara 30 minuter så varför inte? Vad ska jag göra om jag sitter hemma? Inte någonting alls.. Och skönt var det! Riktigt bra pass, svettig och trött. Det är så man ska bli efteråt :)

Tog ett skönt bad med lillhjärtat när jag kom hem, trodde hon skulle somna efteråt eftersom hon alltid har gjort det förr men det vart inte så denna gång :) Hon vart vaken till närmare 22 men det gjorde ingenting, hon hade sovit rätt mycket på dagen så..

Kims mamma har köpt en barnmat stol åt oss så äntligen kan hon sitta bredvid mig vid matbordet :) Vart lite jobbigt för nacken och ryggen när man skulle ha henne i knät medans man matade henne. Vet faktiskt inte varför vi inte köpt en stol tidigare, har bara inte blivit av. Man köper så mycket annat så man glömmer det viktigaste :p Eller allt är viktigt åt henne, såklart ;) Men nu har vi en och det är så grymt skönt!! :)

Just nu ligger hon och sussar bredvid mig här i soffan, jag blir SÅ trött när jag ser henne sova. Det ser så himla skönt ut och så vet man ju hur mysigt det är att krypa ner bredvid henne :) Men igår sov jag under dagen tillsammans med henne och det var nog inte så bra. Vi vaknade väl 09.30 kanske så fick lite sovmorgon. Sedan somnar hon ju alltid ca 2 timmar efter hon vaknat på morgonen så jag somnade med henne då och vi vaknade inte förns 13.30 :P Kommer inte ihåg sist jag sov så mycket och länge!! :)

Men nu sitter jag här och gäspar, känner hur ögonlocken blir tyngre så kanske dags att kliva upp ur soffan och röra på arslet lite så man piggnar till! :)










Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback