Ensam helg

Alldeles för en liten stund sedan åkte min stora älskling iväg till skogen i Mora, tror jag det var. Han ska nämligen umgås med sin pappa och härja där borta. Han blir borta ända tills på söndag *buhu* men jag åker hem till mamma och kikar Idol där ikväll, får se om jag blir kvar över natten men lutar åt det :)
Tycker inte alls om att vara ensam, jag måste vara en riktig sällskaps människa ;)

Jag är rätt trött idag, kan bero på att jag sovit så sjukt dåligt i natt. Vaknade 05.25 av att det kliade nå fruktansvärt i halsen. Gick upp och passade på att göra en flaska mat åt Novis, hon vaknar ju ändå alltid runt 06 och vill ha mat. Somnade om efter en stund igen. Klev upp strax efter 9 imorse, var så jäkla trött men lillan ville inte somna om igen så då var det bara att klä på sig och kliva upp :)

Har passat på att städat idag medans hon satt så nöjt i gåstolen. Hann med att dammsuga bort all slipdamm i köket och massa små pappersbitar som låg överallt i hela lägenheten. Är fortfarande lite rörigt här hemma men kan inte göra så mycket åt det när tapetseringen inte är helt klar än.. Men det går att leva med :)

Riktigt fint väder idag med så tänkte ta en promenad ner till Bruket sedan men då får jag inte med mig några leksaker åt Novis. Får ta med någon enstaka att lägga under vagnen bara. Ska in o köpa lite gotta till ikväll också såklart ;) Inte så kul att släpa med sig en hel hög med leksaker om man ska få plats med matkasse och skit. Det enda negativa med vagnen är att korgen under är mjuk och väldigt liten. Det skulle ha varit en hård korg och så skulle kanterna ha varit lite högre, då hade man fått plats med så mycket mer.

Jaja, inget att göra åt :) Men jag hoppas ni alla får en jätte bra helg! Skriver mer senare eller imorgon.
Hejdåå.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback