Dålig dag, dåligt väder

Idag har det inte varit någon bra dag alls. Har varit trött och slut i kroppen och som människa sedan jag klev upp. Var iväg på Coren med Marina ändå, det var väl bra det. Kände mig inge piggare efteråt heller. Dessutom fick jag gå hem i kylan och regnet, fast det gjorde inte så mycket. Rensa tankarna lite på vägen..

Annars idag har vi bara varit inne, har ju inte direkt varit väder eller särskilt lockande på att gå ut. Novalie har varit så nöjd hela dagen, satt i gåstolen ett bra tag. Sedan satt hon med mig framför tvn och myste :)
Hon fick lite potatis med majs idag, det gillades! Så det får bli sånt imorgon med.
Har lagt banangröten liiite åt sidan då hon inte alls varit förtjust i det dom senaste gångerna. Men ska prova snart igen, vill inte tvinga henne att äta det om hon inte vill ha..

Ne, nu mår jag lite illa så jag ska lägga mig. Godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback