Terapi

För vissa är det en slags terapi att få skriva av sig, att dela sitt liv - både det bra och det dåliga.
Ni som anser att jag går för långt eller inte håller saker privata kan sluta läsa med det samma
För jag är en utav dom som mår bättre efter att ha fått skrivit av mig.

Däremot mår jag inte bra av folk som klagar, gnäller eller kallar mig dålig mamma.
För jag är den bästa tänkbara mamman för mitt barn - oavsett vad ni tror.
Uppenbart känner ni inte mig i verkligheten och snälla, stör ni er på min blogg och det jag skriver
så sluta läs och hitta på annat istället.



Postat av: M

hehe ja vissa har inget bättre för sig, jisses ni som klagar måste ha jätte tråkiga liv om ni bara ska klaga på andra?! :P Ni måste ju vara heeelt perfekta ni....mmm eller hur var det nu igen ;)

Nä bry dig inte om såna människor! :)

2010-12-06 @ 23:47:50
Postat av: Marina

Håller med förgående talare :)

2010-12-07 @ 10:46:33

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback